måndag 1 september 2014

1, september 
ååh det är höst månad och det är min månad! 
om 23 dagar fyllar jag 20!  längtar så in i bomben, men tiden kommer gå fort för har massor att göra i september, och så är det ju skola i veckorna :) 

Nu äntligen sitter jag och bloggar från min egen nya dator. fan på tiden,  har haft den sen i torsdags men inte alls varit på internatet i helgen då jag varit med fredrik. Men idag äntligen fick jag tid att sätta mig här och kolla läget och skriva några rader.
Så vad händer ? 
Det är skola som vanligt, men tänkte slänga upp en veckoplanerare.
Tisdag - skola bara 
Onsdag - skola, sen ska jag och sanne till emporia och försöka hitta nåt snyggt till min fest.
Torsdag - skola, sen ska jag och fredrik kolla på en lägenhet, tvätta, äntligen
Fredag - skola, och när fredrik slutat jobba ska vi köra ner till trelleborg!
Lördag - spendera dagen med mamma, på kvällen ska vi kanske på kalas
Söndag - tar en tripp till tyskland för att handla till min 20års fest! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar