onsdag 27 augusti 2014

27, augusti
heeej, jag lever!

legat hemma sjuk i två dagar men nu är jag på benen igen.
varit sjuk effektiv idag. först skolan till klockan 2, hem och ta en snabb vilopaus, sen mötte jag upp syrran för en powerwalk och fy satan vad dålig kondition jag har, får nog börja träna lite mer seriöst igen haha, är ju perfekt när vi bor så nära nu, slipper gå ensam! efter träningen handlade vi sen gick vi hem och fixade käk, och nu sitter vi och ser film. Pojkarna är inte hemma så ska vara här tills ikväll, malmö spelar så tänkte se matchen med syrran :)

annars då?
lite av varje faktiskt!
torsdag - ungdom på morgonen, sen skola och sen ska jag sova hos fredrik!
fredag - skola, sen har jag inte bestämt mig.  Fredrik kommer till mig efter jobb, men det är typ vid halv 12 tiden såå ett par timmar att döda tills dess haha.
lördag - matchsamling i Ängelholm med funkislaget, ska med och arbeta på ett skolarbete angående fuktionsnedsättningar hos barn.
söndag - fredriks systerdotter ska ha kalas så vi ska dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar