tisdag 2 september 2014


2, september
tisdag och jag har haft en lugn dag.
började inte förän 10.20 så kunde sova länge och vaknade för en gång skull utvilad.
Första lektionen hade jag svenska 2, dock var vår lärare sjuk så en vikarie var insatt, men istället för att vi fick jobba med uppgiften förra veckan fick vi en uppgift om globalisering och lärare talade endast engelska typ.. kändes så jävla meningslöst att vara där ens, men jag tog mig igenom skiten iaf. 
Efter skolan åt jag lite lunch sen satte jag på en film, men somnade som vanligt.  Drömde att min älskade fredrik gjorde slut,  drömmen var väldigt verklig så vaknade av att det gjorde ont i hela mig.. usch och fy för sådant. det är ju meningen att drömma ska vara härliga och få en och må bra, inte tvärtom! 

hursom, så känns det bättre nu.  
Ska spendera några timmar med min älskade dator nu innan fredrik kommer hit en snabbis efter jobb! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar