måndag 30 juni 2014


30, juni
måndag, ny vecka men junis sista dag. 
imorgon är det juli. Redan.  jag har jobbat halva tiden på campingen redan. 4 veckor & tre dagar kvar. Idag lämnade jag in min första tjänstgörings rapport. det var en lite häftig känsla,  vuxenpoäng typ ;)  27 dagar jobbade jag i juni,  tippar på 31 i juli.  #cashisking
Mamma är hemma sent idag så jag har precis gjort mat, spagetti och köttfärsås, från grunden ofc.  riktigt gott,  laga mat kan jag ;)  fast när jag får bestämma blir det typ kyckling, köttfärsås på burk eller carbonara haha,  där snackar vi mumsigt! 
blir lugn kväll idag, lite sugen på och spela sims faktiskt,  samtidigt som jag vill se klart orange is the new black, samtidigt som jag bör noppa ögonbrynen och måla naglarna.  åh herregud, det blir kanske en spännande kväll trots allt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar