söndag 29 juni 2014


im back! 
ja, vad tusan har hänt i veckan då egentlingen?   
ska vi köra en veckoplans, fast i efterhand? ;)  yeah, lets do that

tisdag - jobb, sen på kvällen gick vi först en runda i stan och sen var vi och såg bio.  
onsdag - jobb, sen körde vi till ystad faktiskt.  gick en runda och sen åt vi på restaurang. super god mat, och dit ska vi tillbaka en dag,  dra med oss SanDan! :)  mysigt som tusan var det! 
torsdag - jobb, direkt efter körde vi till eslöv faktiskt. fredrik skulle träna funkislaget,  och så passade vi på att köra inom hans föräldrar så jag fick träffa dom och tvärtom.  väldigt trevligt,  sen avslutade vi kvällen med pizza hos SanDan. 
fredag - jobb, sen hade vi det bara mysigt med lite dricka & skitsnack
lördag - jobb, powernap och sen körde vi och handlade lite gott och äta och tre eva rydberg filmer. Vi var ensamma hemma så passade på att glo film i stora rummet.  Återigen en mysig kväll
Och idag, idag har jag jobbat, sen har vi handlat och för en liten stund sen körde fredrik hem.  Nu dröjer det 3,5 vecka innan vi ses igen då båda jobbar.  Tre dagar ses vi i hela juli. tanken gör ont, men förhoppningsvis kommer tiden att gå fort.

jag har iaf haft en kanon vecka, och så tacksam att han varit här nere trots jag jobbat. varit många timmar ensam ju,  men lovat att jag ska ge igen allt jag kan när jag slutat jobba! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar