måndag 30 juni 2014


#afterwork
idag lämnade jag ju in mina timmar för första månaden, och om några veckor får jag min första lön. Och jag har så mycket kul att se fram emot efter jag jobbat färdigt på campingen. 

- körkort.  Mesta av pengarna jag tjänar i sommar kommer gå åt till körkort. Ska ta en intensivkurs, tittat runt lite på det och som det ser ut nu blir det nog att jag tar den i eslöv. Finns inte i trelleborg, och Fredrik var nöjd med dom i eslöv, samt att priset på deras kurs tilltalade mig väldigt! 

- ullared.  Den 8 augusti åker jag, fredrik & SanDan till ullared. Då ska jag unna mig massa nytt fint! 

- tyskland. i augusti/september någongång ska vi över till tyskland och handla hem lite sprit till min 20års dag, och såklart ska jag köpa på mig lite till mig själv!

- helg med hjärtat.  Ja, först var planen göteborg, sen köpenhamn. men den helgen vi planerat går inte nu, så nu ligger planerna lite på is.  vi får se om vi drar iväg en helg och isf vart! Såklart hade det varit mysigt, och efter juli kan vi nog behöva lite tid tsm bara vi två!

sen hoppas jag på att få plugga på folkhögskolan i eslöv till hösten. Fortfarande inte hört något och det är ju inte direkt ett gott teckan kan jag tycka.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar