torsdag 4 september 2014


4, september 
hej torsdag.
idag har jag varit fett effektiv, skola till två, sen tvättat sex maskiner tvätt, det har dock fortfarande inte torkat så får springa ner tidigt imorgon innan första tvättiden och ta upp det.. sen har jag lagat käk och ätit.
ikväll fick jag och fredrik fantastiska nyheter. dock kan jag inte dela med mig av dom än, men förhoppningsvis håller det sig bra och då får ni snart veta! 
aaah vill berätta för hela världen.

ska alldeles strax sova,
imorgon är det först skola, sen ska jag med SanDan till dans föräldrar och äta middag, sen hem och packa och duscha för när fredrik slutat vid halv 12 hämtar han mig så ska vi köra ner till trelleborg och spendera våran helg där med mamma! ska bli super mysigt. saknar henne, och kissarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar