tisdag 16 september 2014


16, september
och det var en evighet sen jag bloggade sist.
sist jag bloggade nämnde jag att jag hade en sak jag vill berätta, men inte riktigt kunde göra det då. Nu kan jag! 
i fredags, alltså den 12 september skrev jag och fredrik kontrakt på en lägenhet!  fick nycklarna samma dag och sen dess har vi hållt på och flytta! Alla fredriks grejer är i lägenheten, så också mina grejer från internatet. Det enda vi saknar är sakerna i trelleborg, bland annat en soffa, tvbänk och tvbord som kommer att komma hit på lördag! 
kan ni tänka er ? 
nu är jag eslövbo på riktigt och dessutom sambo med världens finaste.
vi har verkligen haft tur med allt och lycka är allt jag kan känna över allt som hänt. 
justnu är det rätt kaos i lägenheten då vi saknar möbler men här kommer bli super fint efter i helgen när vi fått möbler och kan ställa i ordning :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar