onsdag 9 juli 2014


onsdagkväll
och jag är på bättre humör än imorse.
ledsen att ni fick utstå det där inlägget, men nu har ni fått se den sidan av mig också!    emma kan också vara jävligt bitter haha!  men nu är jag glad igen! 
har fortfarande jävligt ont och kan inte kissa, men vafan, det går väl över! 
och hur det går med jobbet ?  jag har ingen aning. jag ska inte fortsätta iaf. sjuk imorgon också, så ska höra av mig till min chef och berätta hur jag känner :)  ni får dömma mig så bäst fan ni vill, men att få höra av sin chef när man ringer sig sjuk en dag att om man inte kommer imorgon blir man avskedad tar rätt hårt på en. speciellt när man jobbat varenda dag i 1,5 månad, men undantag av tre dagar. 

hur som ,nu skiter vi i det!  
jag är glad igen. och som vi alla vet, allting blir inte alltid som planerat.
Det är det som är så häftigt med livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar