onsdag 9 juli 2014


9. juli
jag har urinvägsinfektion. jag har jävligt ont. det gör ont och sätta sig, att ställa sig upp och framför allt gör det ont och kissa. om jag ens klarar av det. min chef ringde igår och sa att om jag inte kom idag skulle hon avskeda mig. jag är hemma idag. och nu svarar hon inte mig. tydligen är jag hemma för mycket.  jobbade 27 dagar i juni, men det räknas tydligen inte. avskeda mig då förhelvete, vill ändå inte jobba för dig längre. min pojkvän svarar inte. drömde inatt att han gjorde slut. min bästavän är i london. och min syster svarar inte heller. allt är bara skit idag. jag känner mig ensam. allt gör liksom ont.  
vem fan säger till en anställd att man ska avskeda någon för att man är sjuk en dag? 
jag har jobbat 35 dagar av 38, men det är tydligen för lite. sju dagar i veckan är jag där. sju. ingen dygnsvila här inte. svin. ska lämna in mina nycklar så fort jag blivit frisk, aldrig städa deras toaletter igen. förbannad är jag. och sårad. som jag är utan värde.

jävla helvetes skit. 
det är ju inte så att jag valt att få urinvägsinfektion igen.
nä, hade jag fått välja hade jag hellre skurat toaletter, tjänat pengar och kunnat kissa utan smärta. 
men det förstår inte chefen. hon tror jag är hemma och glassar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar