torsdag 3 juli 2014


3, juli
jag vet inte om jag tycker dagarna går sakta, eller snabbt. 
kan man tycka det de går båda, fast på olika sätt ?  eeh, här krävs förklaring. 
Jag har så mycket jag ska hinna med i juli, och lite panik över att jag inte kommer hinna för att dagarna just går för fort. Sen, går dagarna super sakta när jag inser att jag inte kommer träffa fredrik förän den 22. det är tre veckor.  förstår ni ?  snabbt & sakta. 

hursom, 3 juli.  jag är fortfarande i min lilla lyckobubbla efter gårdagens besked. 
det mesta angående flytt & allt har vi pratat om så det är löst! 
nu är det bara 100 saker som faktiskt ska göras också haha, men det löser sig.  det ska bli så roligt det här, 3 veckor & 6 dagar till att jobba sen börjar ett nytt äventyr. 

ikväll är det boule, det är dags att jag blir lite aktiv i föreningen igen så, jag får väl offra mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar