onsdag 2 juli 2014

2, juli
såklart älskade bästa vän, så har jag inte glömt din födelsedag
12 juli. jag ska säga så många grattis att du alltid minns din 20 års dag!! :)

idag är en bra dag. nä, idag är en riktigt jävla bra dag.
Fick ringt skolan, och de hade goda besked.  Jag blev antagen till allmän linje på eslövs folkhögskola.  Vilket betyder, att i början på augusti flyttar jag till eslöv för att plugga   Fick dock ingen plats på internatet justnu, så kommer att bo hos min syster och Dan.  Jätte tacksam för att jag får de, så jag kan tacka ja till min plats.    Ett år nära sanne, dan och ett år nära fredrik. 
det är det här jag drömt om, det är det här jag velat så länge. och nu är det på riktigt.
jag kom in. jag flyttar om en månad. 
så tacksam.  ska göra det bästa jag kan, ska alltid prestera!

2 kommentarer:

  1. Tack nu mår jag bättre ;)
    Ska hälsa på dig så ofta jag kan ! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh vad glad jag blir!
      och jag ska försöka komma hem och hälsa på dig så ofta jag kan!

      Radera