fredag 13 juni 2014


#knowomebettertag
sånt trams som alla bloggare gör någongång under sin tid. Know me better tag som egentligen är 7 saker du kanske inte visste om mig. är ni på ?1. pussel på facebook är typ det jag roar mig med större delen av den tid jag spenderar framför datan. jiqsaw world heter det och jag har rekord tid på många av pusseln av typ över en miljon spelare.
2. fett, absolut och puligt är ord jag använder i nästan varenda mening nu för tiden.
3. ljusa kläder på killar är bland det sexigaste jag vet. en vit t-shirt och beiga byxor och jag är helt såld. #fredrikkan4. jag har alltid sår på mina läppar då jag biter på dom utan att jag riktigt märker det själv. det är liksom en dålig vana, ni vet, visa knäcker fingrar. jag biter läppar.
5. jag bytar handduk varje gång jag duschar då jag inbillar mig att den är skitig. och varje gång jag gör det får jag höra av alla att det är sjukt då jag är ren när jag kommer ur duschen..
6. spagetti är min absoluta favorit mat. jag kan äta det till allt. speciellt spagetti, kyckling och tacosås.
7. jag kan verkligen inte med folk som nuddar sina bestick med tänderna. jag får panik. min syster gör detta och jag kan säga till henne typ 20 gånger under En måltid. det värsta jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar