torsdag 12 juni 2014


12, juni
ännu en jobbdag.  vilka arbetskollegor jag har!  super härligt gäng så inte en stund är tråkigt, eller ja, all tid jag är och städar är rätt tråkigt för då är jag själv. men, när jag är med dom andra är det roligt! vilket är bra, för tiden går så snabbt då :) 
annars idag har jag ringt 100 samtal och jagat doktorer och ja, jag vet inte allt.
varför ska dom klydda så in i helvete hela tiden ?
ibland, som idag. hade det varit skönt och inte vara emma en stund.
bara slippa vara jag för en dag, och slippa alla emma problem.
mediciner som ska ätas, mediciner som inte får kombineras, blod som ska lämnas, jobb som ska skötas, tvätt som ska tvättas, rum som jag hållas i ordning,  handla, lagat mat, åååårgh. allt allt allt. Men imorgon är det fredag, imorgon kommer fredrik, så imorgon vill jag vara emma! 

om jag är bitter idag ?  ja, kanske lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar