söndag 20 april 2014


du kan glömma dina ensamma stunder
justnu. idag. precis denna stund i mitt liv är jag lycklig. riktigt lycklig.
igår fick jag bevis på varför jag har all rätt till att vara lycklig
 jag världens bästa vän.
det kvittar var vi är, med vem eller vad vi gör. så länge det är hon och jag så har vi alltid det så jäkla bra. det krävs ingenting mer än hon och jag för att vi ska ha kul.
vi har varit med om så otroligt mycket tillsammans. både bra och dåligt. 
vi har gjort allt, vi har gått igenom allt man kan tänka sig. och det har gjort att vi är starka.
det har inte alltid varit lätt, men idag kan jag säga att jag litar på henne fullt ut i alla lägen. jag vet, att idag, skulle hon aldrig svika mig.
och jag älskar henne. väldigt väldigt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar