söndag 20 april 2014

20, april
godmorgon mina fina! hade ni en bra påsk igår ? 
det hade jag!  det var trevligt, och framförallt gott. jag älskar påskmat!
på kvällen kom bästa vän bort till min moster för att snacka lite skit, efter en stund var det bara min familj, elin och moster och hennes man kvar. så då tog vi fram och spelade med andra ord. haha, ett spel som verkligen gör att där blir liv i bygget!   
Vid halv 10 bestämde jag och elin oss för att dra ut på krogen.  så vi 11 begav vi oss, mötte upp lite andra och sen hade vi en mycket rolig kväll på lyktorna.  Var hemma lite efter två och somnade direkt! 

idag blir det spelkväll med släkten. 
trots att dagen inte startat riktigt som tänkt.  min fina syster har varit på akuten, hon färgade håret igår men tålde inte medlet så hon har fått en kraftig allergisk reaktion igen. älskade du! <3 i="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar