måndag 10 mars 2014


mat update
nu har jag legat i sängen i två timmar och tittat på senaste avsnittet av greys anatomy samt mästarnas mästare som började på svt igår!  Även lagat mat till mig och mamma, bara hamburgare idag, så det gick fort. Förr åt jag alltid två stycken, nu för tiden orkar jag bara en!  blivit mindre i portionerna sen jag la om min kost och började träna, dock äter jag nog mer då jag äter oftare än förr :) 
Lunch vid 11/12, beroende på vad jag gör om dagen, middag vid 16/17 sen kvällskäk vid 20/21. Där emellan kan det bli nåt litet som nån frukt eller grönsak. Samt att jag dricker 2,5 liter vatten om dagen, och det mättar ju väldigt!    Justnu funkar detta bra för mig, så då fortsätter jag så! 

om en timme är det dags för boule, i like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar