torsdag 13 februari 2014


okej, alltså
nu får folket ta sig i kragen och inse.
Alla hjärtans dag handlar INTE om godis, choklad och kakor och andra onyttigheter. Utan det handlar om kärlek, omtanke och att skänka sina nära och kära ett par fina ord extra. 
14 februari är inte en anledning till att få trycka i sig massa socker.
Den finns för att vi ska älskar varandra lite mer. För att vi ska stanna upp och inse vad vi har! 
Älska mer. inte Ät mer.

Min 14 februari kommer se ut som alla andra dagar.  
Dvs inget godis, inget choklad, ingen glass, inga kakor, och ett gott pass på gymmet!
Den kommer bestå av frukost, middag och kvällsmat. som alla andra dagar.
Men jag kommer tänka lite extra på mina nära, jag kommer skänka lite extra tankar på vad jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar