onsdag 20 mars 2013

Näthat!

en text om näthat med en ganska så provocerande bild. läs om ni bryr er.

Ja, säkert nån idiot som kommer klaga och ha sig på bilden. Men fine, gör de då. Jag börjar känna mig stolt över min kropp, dessutom visar jag bara lite höft och ben. Varför finns det så många hatare? Läst mycket om näthat sista tiden, och ja, som bloggare känner man sig väldigt utsatt, man måste hela tiden tänka på vad man skriver och vad för bilder som läggs upp. Är jag provocerande nu, som lägger upp denna bilden? Ja. Drar jag till mig fel uppmärksamhet ? Ja. Hade jag lagt upp en bild i bikini när jag ligger på stranden hade ingen brytt sig. Snälla, stoppa näthatet. Låt folk blogga ifred. Låt folk få känna sig stolta över sig själv och sin kropp. Låt folk få lägga upp vilka bilder de vill. Man ska inte behöva tänka efter hela tiden.. Så många människor där ute förstör de roliga i bloggandet..
Nu ska jag sova, tänka efter och vakna upp imorgon och vara mindre dömande. Stoppa näthatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar