tisdag 15 februari 2011

Dag 05 - vad är kärlek ?

Dag 05 - vad är kärlek ?

oj, tror vi tog upp detta på min första kärlek,
men vi tar la om det då.
kärlek för mig är någonting stort. något mäktigt !
Man kan inte få för mycket kärlek, dock får man oftast alldeles för lite.
Men kärlek e aldrig perfekt, det är inte äkta kärlek utan bråk.
För bråk visar ofta på avundsjukhet, svartsjuka osv.
Det är självklart att svarsjuka uppstår när man är kär, när man älskar någon.
Jag själv är grymt svartsjuk av mig, jag försöker så klart att inte visa det, och liksom få det och försvinna, men ack så svårt det är. Men det är bara tecken på kärlek, att jag tycker om personen så grymt jäkla mycket.

Kärlek är inte att hitta någon och leva med,
Kärlek är att hitta någon man inte kan leva utan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar