söndag 2 januari 2011

we lose, and we win

hei :)
varit hos faster ikväll och käkat tacos
ah gott ! ;D
- jag ville dock inget egentligen
jag satt här och tänkte på hur 2011 kommer bli - och jag har lovat mig själv en sak. - att inte lägga tid på någon som inte bryr sig. Det tar så mycket på krafterna, och visst, man ska alltid försöka, men efter man försökt och inte får något svar? - tja, skit i dom ! försöka e allt man kan göra, oh kan dom inte ens be en dra åt helvete, nej, då kan de fan vara så. Dom som förlorar nåt ! :)
- jag ska lägga tid på dom som förtjänar det iår :) - resten kan fan va, bryr inte dom sig ska fan inte jag det heller ;)
- imån.. imån ska jag slappa nåt otroligt ! - titta nåna bra filmer & ha det mysigt :)

- du gjorde mig lyckligast i förrigår, - igår när du inte ens sa gott nytt år, sårade du mig till max, så fuck you ! - i dont need you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar