lördag 1 januari 2011

första januari tvåtusenelva !

hej, & välkommen 2011 ! :)
- jag såg precis jag bloggat igår kväll
pft, inget jag har nåt speciellt minne av, men allt var väl typ rättstavat så jag klagar inte :D - jag försökte blogga innan jag stack hemifrån för och visa er klänningen, men det gick inte :O - pft, visar den nu !


för övrigt var min kväll igår toppen !
jag hade riktigt roligt me jonz&lie & alla andra trevliga människor vi stötte på, ..tja nästan iaf ;) - man kan inte gilla alla !
- nu måste jag in i duschen, jag sitter fortfarande i min klänning, jag har smink i hela ansiktet .. och jag luktar som ett helt bryggeri, hah - bara min andedräkt hade fått en människa smålullig ! - tja, ni förstår hur illa det är (a)
gott nytt år på er, hoppas ni hade det bra igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar