onsdag 12 januari 2011

update !

hei
lovade ju er en uppdatering angående doktor besöket
kände dock inte alls för det när jag kom hem, men nu gör jag det :)
- jag hade hoppats på förbättring, tja, jag venne vad man kallar det.
jag slipper en ny spruta iaf.. istället ska jag återigen till handkirurg.
Och antagligen kommer jag skickas på ny magnetröntgen & sen möjligt att det blir en operation eftersom inget annat verkar hjälpa. usch, jag vill inte.
Finns ju risk att allt blir värre me operation.. som alltid.
men kan de göra min hand bra & smärtfri, får man väl ta den chansen.
Iaf inget bestämt, utan nu inväntar vi tid till handkirurg.

Och mamma ringer käk-kirurgen imån, eftersom jag nu har väldigt svårt och äta.
allt är ett helvete och jag är inte alls på humör.
det mesta gör bara ont.
men, nånstans i denna mörka håla ska där väl finnas nåt litet ljus.

- för övrigt har inte han hört av sig idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar