torsdag 13 januari 2011

13 / 1 - 11 - you better act right now

hei ^^
- vart helt slut efter dagens skola däckade nåna timmar,
vilket vart mycket uppskattat, dock känner jag på mig att jag kommer ångra det ikväll.. då jag ligger där och vrider och vänder mig för jag inte kan sova,.. det händer allt för ofta ! varje kväll istort sätt :(
iiiaf, så har jag precis käkat lite, och ska roa mig me datan, min fiiina älskling en stund nu :)
btw så har jag tid hos ungdom imån för och prata om andra preventinmedel, p-piller funkar inte för mig ! - jag bara glömmer dom :(

juste, vart hos doktorn idag också.. och igår..och ska till doktorn på torsdag igen.. haha , jag bor där ! - nästan iaf, dock är de olika läkare alla gånger.
idag vart de inget viktigt dock :) -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar