måndag 27 december 2010

kan ni hjälpa mig ?

nej, eller hej säger man kanske :D
- jag är lite putt på det just nu,
gah, jävla skit människa !
- du bryr dig bara när du är ja, du vet, jag vet , pft !
iaf så har jag mest spelat sims hela dagen, skönt ! :)
.. nu över till nåt viktigare
- det här me preventinmedel.. p-piller funkar bara inte för mig !
jag glömmer dom bara, jag ska ta dom varje kväll, runt sådär 10 tiden
men hur ofta gör jag det ? - ibland är den 8, ibland 12 ..ibland glömmer jag dom helt, och inser på morgonen när jag ser min lilla karta, att " faan , jag glömde dom igen " - det är ett rent helvete, och inte vill jag bli på tjucken och gå och bära på en lite ungjäkel inte. såå , jag har alltså tänkt ganska mycket på det här me p-stav & spiral, det kanske vore nåt för mig ? - men orh, så många frågor jag har kring det. Någon av er som har p-stav eller sprial , koppar eller hormon,spelar inge roll, Skulle uppskatta och få veta hur det funkat för er :)
iaf så sticker jag ner och beställer tid på ungdom så fort skolan börjar :) - något måste göras innan jag blir på tjucken !
- strax sova, ska vara på ögonkliniken 8.40 imorn, . gah, nervös, det kommer göra ont :( tror jag (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar