tisdag 28 december 2010

28 / 12 - grattis till värsta bästa elin !

hei, eller godmorgon för vissa :D
8.40 skulle jag vara hos ögonläkaren, 9.45 kom en sköterska och hämta mig, - jag fick ha enormt roliga glasögon på mig och fick titta på bokstäver, som ett vanligt optiker besök .. kunde inte skilja på N & H .. haha, pinsamt ! (a)
när synundersökningen var klar tog hon fram en aparat, och längst ut var där en grej som såg ut som en knappnål typ, med den där runda utåt, hon satte den mot ögon och den typ, petade mig i ögat.. det kittlades, inte alls skönt :(
sen droppade hon pupillförstorande ögondroppar i båda ögonen, och helvete vad det gjorde ont :O det sved mer än när man får shampoo i ögonen, och alla vet hur ont det kan göra :( - sen fick vi vänta, 20 minuter ! - efter 20 långa minuter hade jag världens största pupiller, och såg jätte dåligt.. vilket jag fortfarande har & gör XD - sen in till en läkare som lös med lampa och titta lite, - Klart !
mina ögon svider så in i nu, inge kul :(
ni får en awesome bild på detta ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar