tisdag 21 december 2010

21/12 - nu vet alla vem jag är !

hei ! :)
jag veeeet att jag lovade bilder idag från goslar.. inga bilder idag heller, sorry :( faaan asså, dom kommer, jag lovar !
ni för nöja er med en bild på rosorna jag fick av emma :)
riktigt fina, eller va tycks ? :)


i övrigt har dagen varit bra :)
julavslutningen gick bra.. förutom att paul viktor kallade upp mig på scen inför alla sp:are och ställde en fråga.. blyg som jag e, fick han inte mycket svar.. Och publiken " aww:ade " åt oss :( - aja, nu vet alla vem jag är iaf ;D det set jag som en bra sak (a) - där e ju många snygga pojkar på samhäll så ;)
ska strax äta lite godis, dricka x-ray och bara njuta av att det faktiskt är lov ! :)
imorn ska jag och mamma handla lite grejs, och fixa lite mat inför julafton
hon bjuder mig på subway imorn om jag städar , tackar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar