måndag 20 december 2010

20/12 - snart julafton, vad önskar ni er ?

hei :)
jag vet jag lovade bilder från tyskland idag..
men sanne har inte fått tummarna i röven och laddat upp dom
så jag kan sno dom än :(
men imån förhoppningsvis (a)
förövrigt har min dag varit fucking great !
för det första fick jag rosor av min älskade emma ! - min bästa vän, som jag älskar så högt ! ♥ - tack, för att du finns & orkar med mig.
i eftermiddags var jag hos finfin pojke och hade det bra och mycket mysigt !
- vad ska vi kalla honom här i bloggen ? - finis ? finaste ? - pojke ? ;)
tja, ni väljer ;D - sen spenderade jag kvällen med och sova & duscha (a)
- imån äre julavslutning, så skönt :) inga tidiga mornar, bussresor & läxor.
bara massa julmys & mat & godis & paketer ;)
- som sagt, dagen har varit fucking great, - hoppas er inte var helt tokig ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar