torsdag 25 september 2014


25, september

igår fylla jag 20 år. det var min födelsedag, och jag blev ett år äldre.
jag absolut älskar min födelsedag, den bästa dagen på hela året skulle jag vilja säga. Jag vet egentligen inte varför jag tycker det, men det gör jag. 
först var jag i skolan till två, sen direkt hem till SanDan där mamma också var, vi åt god middag och jag fick paket. ett super fint guld halsband som jag är super nöjd över!  tack så mycket! 
efter middagen körde mamma mig hem, hjärtat jobbade som vanligt men när han väl var hemma spelade vi lite tvspel och bara hade det mysigt!   helt klart en lyckad födelsedag 
nu ser jag fram emot lördag då vi ska fira mig i trelleborg med hela släkten, ska bli super kul! :D 
idag är hjärtat hemma tidigt, så vi ska fixa lite här hemma så vi kan bli färdiga nångång, samt packa för imorgon åker vi ner till trelleborg ju!  jag åker tåg och buss med SanDan vid 1 och hjärtat kommer på kvällen när han slutat jobba. gaaah vad jag längtar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar