lördag 9 augusti 2014


9, augusti
nu har alldeles för många påpekat att jag inte bloggar och att jag borde göra det.  men jag vet! men det är så jäkla tradigt att blogga från mobilen, och jag äger fortfarande ingen data i eslöv. 
men nu sitter jag hos syrran, lånat min käre svågers data och passar nu på att få in några inlägg! 
Pojkarna är på läger i helgen och syrran jobbar så har varit ensam hela dagen, dock är sanne hemma nu. precis intagit lite käk och ligger nu och degar i soffan.
imorgon blir typ samma, hjärtat hämtar mig på kvällen och jag längtar. varit i från varandra i typ 12 timmar men saknar honom redan så mycket, min fina! 

igår var vi på ullared hela gänget. fick med oss massor med fint hem och jag är helnöjd,  en omgång på ullared är aldrig fel ;)
nästa vecka blir lugn, hjärtat jobbar så jag ska vara här några dagar och i bosarp några dagar. till helgen ska vi bara mysa och på söndag flyttar jag inipå internatet!  aaah, ska bli så spnnande :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar