torsdag 21 augusti 2014

21, augusti
Igår var tanken att vi skulle iväg och inhandla en dator till mig, men så blev det inte. Istället körde vi till Malmö festivalen och såg Timbuktu. Han är grym på att göra en show och få igång publiken, han har många bra låtar men det är jobbigt att stå så rätt upp och ner så länge, dessutom var det kallt så jag vet inte riktigt vad jag tyckte. Det var väl okej, en ny dator hade antagligen varit mer tilltalande. 
Idag då?  Jo, sov hos hjärtat inatt, det är ju trots allt med honom jag trivs bäst så jag tar mina chanser när jag får dom! Började 10.20 idag och slutar 14.10, bara två lektioner så en skön dag. Efter skolan ska jag möta upp syrran för att få sällskap till Coop.  Ikväll ska jag bara vara på internatet och ta det lugnt, förhoppningsvis får jag igång Fredriks dator annars blir det drygt. Får äta middag och sen sova massor! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar