söndag 13 juli 2014


söndagkväll
och jag har haft en otroligt lugn och skön dag. 
precis tagit ett lång bad, vilket var gudomligt skönt!  även packat färdigt till min vecka hos hjärtat, bara hårgrajs, parfym & smink som ska ner i morgon. Kommer hem igen på lördageftermiddag, så bloggningen i veckan kan bli sådär haha, ni vet hur den är när jag är med fredrik!  men han jobbar några dagar så då ska jag passa på, inte för att han någonsin hindrar mig från att blogga, men ni vet! ;) 
Nu tänkte jag kasta mig i säng och se ett avsnitt av bron & dricka icas smoothie. funderar på om jag ska sätta på tvn också, så jag kan ha fotboll i bakgrunden, inte för att jag är det minsta intresserad, men någonting säger mig att jag borde se iaf lite av finalen ikväll. bara för att jag kan liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar