torsdag 10 juli 2014


#närmastetiden
jag har så mycket roligt att se fram emot! 

16-19/7 - åker till mitt hjärta i eslöv och spenderar ett par dagar där. 
22-25/7 - hjärtat kommer hit, vi ska passa min mosters hus som är på semester. bara massa mys, ska grilla om de blir fint väder, nån tur till stranden kanske.
2/8 - lämnar trelleborg, mamma kör mig till eslöv och mitt nya hem!  flyttlasset med alla mina grejer kommer den 9/8, så det är då jag officiellt flyttar till eslöv.
3/8 - ska till skånes djurpark med hjärtat, sanne & dan!   min braiga idé som gick igenom ;)
8/8 - Ullared med hjärtat, sanne och dan!  och gud vad jag längtar, fyfan vad jag ska handla!
18/8 - här tar min sommar slut, för den 18 börjar jag skolan. vilket jag ser fram emot!

1 kommentar:

  1. Första gången Skånes djurpark och bra idé är i samma mening ;)

    SvaraRadera