lördag 5 juli 2014


lördagkväll
klockan är 20.42 och jag är helt slut.
jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova tills klockan ringer 8.30 imorgon. 
det tar på krafterna att jobba varje dag.  Visst, jag har gottiga tider, men jag ska ändå upp och iväg och jobba sex timmar varenda dag. 14 dagar i sträck har jag jobbat nu, 25 dagar kvar.  
Var ju hemma två dagar till midsommar, annars hade det varit ännu fler dagar i sträck.
jag behöver en dag ledigt, då jag bara kan få sova tills jag vaknar, och sen bara göra ingenting.
men, om 25 dagar, då får jag sova. sen är det full rulle igen, men då bara massa roliga saker och saker jag faktiskt vill göra!   fast, jag vill egentligen jobba också. jag vill tjäna pengar.

nu babblar jag mest, jag ska sluta.
ska lägga mig i sängen och se en film, och äta nåt.
jag är hungrig, som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar