tisdag 8 juli 2014


8, juli
och jag har återigen åkt på urinvägsinfektion.
blää vad ont det gör.  är kissnödig hela tiden, men kan såklart inte kissa,  tre droppar men det känns som 3 meter taggtråd.  haha, underbara liv, man känner ju att man lever!  
Så idag är jag hemma från jobb,  hade nog inte fått mycket gjort då jag måste springa på toa var femte minut typ.. hoppas att det lättar under dagen, brukar inte sitta i så länge tack och lov. 

annars då?
nä inget. saknar fredrik som vanligt. och elin.
en månad utan bästavän och jag känner mig så ensam!  visst, vi pratar dagligen på fb men det är inte samma sak som att träffas, hon är den jag delar allt med och nu är hon på annan kontinent för tusan!   men, hon skulle nog komma hem i september/oktober någon gång, och det hoppas jag på!  även om jag är super glad för hennes skull att hon fått jobb där borta, så vill jag ha hem min bästa vän (a)  
vi kommer ju ha distans oavsett då jag flyttar till eslöv om en månad, men det är skillnad på trelleborg - eslöv än trelleborg - london.

1 kommentar:

  1. Saknar dig så otroligt mycket ! Vill att tiden bara ska springa iväg så jag får träffa alla igen :(

    SvaraRadera