tisdag 29 juli 2014

29 juli
två månader. 
idag är det två månader sen jag och fredrik tog steget till att bli ett. 
två månader känns som väldigt kort tid. och många kan nog tycka att det inte är något att bry sig om, inget att fira, inget att skryta om. men för mig är det stort! dessa två månader är starten på var framtid. starten på vårt liv tillsammans.
jag har lärt mig väldigt mycket om mig själv under denna tiden tillsammans med fredrik. jag har aldrig riktigt trott på kälek, eller framför allt så har jag aldrig trott på att man skulle vilja dela allting med en annan människa. men idag vill jag inget hellre. det mesta känns meningslöst utan honom. 
jag ser verkligen fram emot livet, och vad det har att erbjuda Oss. Det är verkligen häftigt hur en person kan ändra så mycket. 
min kärlek, tack för allt du gör. jag älskar dig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar