tisdag 17 juni 2014

#godnatt 
Ännu en dag över. Konstigt att trots att jag varje dag längtar tills fredag när Fredrik kommer så går dagarna fort. Annars brukar de gå långsamt när man längtar.. Jag tackar iofs för det, jobbigt att vara ifrån varann :) 17 dagar har jag jobbat nu, 43 dagar kvar. 6 veckor & en dag. Sen är jag ledig och får mer tid över till allt annat, vänner, familj och hjärtat. Det är konstigt, när jag bara gick hemma hela våren längtade jag efter att få jobba, nu när jag jobbar längtar jag härifrån. Varför?  Tja, kanske för att jag inte drömmer om att skura toaletter hela dagarna! Nä, mitt jobb är förbaskat ensamt. Jag vill jobba med människor! Vill kommunicera och hjälpa, inte skruba bajs & kalk!
 
Nu ska jag strax sova dock, mer tid tänka på livet imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar