söndag 15 juni 2014

#emmaärtillbaka
jahapp, då var det söndag igen.
fredrik körde hem för några timmar sen, och jag sakar honom redan..
jag är inte särskilt aktiv bloggare om helgerna när han är nere, jag prioriterar annat helt enkelt. men vad har hänt?   inte jätte mycket haha. I fredags efter jobb åkte vi till stan på lite ärende, åt subway och gick i lite affärer bara, sen låg vi och såg film och snacka skit hela kvällen.  igår jobbade jag först till halv 3, sen en go powernap och på kvällen var vi på kalas hos min moster. Super trevligt och det kändes som lite förkrök till midsommar haha, alla är sjukt taggade!  och efter igår är även jag taggad på midsommarfirande, även om jag jobbar både midsommarafton & midsommardag..  men eftersom sanne, dan och fredrik är nere så längtar jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar