söndag 1 juni 2014


1, juni
det är juni. sommarmånad, det är sommar! 
jag har jobbat min första dag och allt gick kanon.
jag trivs redan och sommaren kommer antagligen bara springa iväg!
förutom jobb, så har jag haft fyra helt fantastiska dagar. 
igår var vi på ikea och sen en runda på emporia. trevligt och mysigt! 
sanne och dan åkte hem tidigt imorse men fredrik stannade,  kände mig super elak som åkte iväg och jobbade imorse och lämnade honom ensam i flera timmar.. men han är världens bästa så jag tror inte han brydde sig särskilt mycket. dessutom kom han och hälsade på så. 
sen har vi legat i sängen och glott film och pratat massa hela eftermiddagen och kvällen. riktigt härlig söndag med andra ord!
för en timme sen körde han hem så nu har jag ätit lite och ser en dokumentär.
jobb igen imorgon, och är redan lite trött så tidigt i säng yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar