måndag 12 maj 2014


jag skrattar högt åt dig
och mig själv.
jag har så jävla mycket oflyt att det inte finns.
för 1,5 månad sen fick jag ut en ny lur på försäkring då jag var klumpig och kastade min i toaletten. För någon vecka sen började den nya klydda med att jag inte kunde hitta nätverk via wifi, och hittade jag då ville den inte koppla mig.  Var nere på telenor tidigare idag med elin, och de återställde telefonen i hopp om att det skulle funka, men nä. Så ikväll var jag tillbaka på telenor för att fråga vad jag skulle göra, och det enda dom kunde göra var att skicka iväg den till teknikerna. MEN TACK. 
1,5 månad gammal! så nu har jag en gammal knapptelefon i väntan på att få tillbaka min iphone. inga nummer, inga bilder, ingen facebook, ingen instagram, ingen blogg.

jag vet helt ärligt inte hur jag ska orka längre. allting går emot mig.
hade det inte varit för min fina familj, elin och fredrik, så hade jag nog gett upp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar