söndag 11 maj 2014


damned if i do

puh vilken jobbig dag känslomässigt!  jag har varit super glad, jätte irriterad och lita ledsen. allt på loppet av ett par timmar.   Imorse vaknade jag glad, nöjd över allt.  Men efter att mor och jag varit och handlat och jag kom hem och insåg att min dator inte funkade så rasade allt. Jag har tydligen glapp i skärmen och datorn funkar alltså bara ibland när den själv vill. jag älskar min dator, jag behöver den så jag blev skit förbannad. Dessutom hade jag inte ätit frukost, och emma utan mat blir bara kaos. 
så, jag skällde på allt och alla och kastade mig sen framför en film.  tack och lov lugnar jag ner mig ganska så snabbt och nu när datorn funkar igen är jag back to happy emma. 

ikväll kommer elin upp för lite skitsnack. can't wait! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar