torsdag 15 maj 2014


15, maj
herregud vad tiden går, nu har i stort sätt halva maj också gått!
jag är både glad och har lite ångest över det.
det händer så mycket kul nu i slutet av maj att jag längtar,  bland annat veckan jag ska vara hos syster & sen sista helgen i maj kommer de ner hit i fyra dagar! 
sen lite ångest över att jag börjar jobba den första, och ska jobba precis hela sommaren. varav åtta veckor i sträck där jag inte har en enda dag ledig, vilket betyder väldigt lite tid över till familj, elin & fredrik.
men, cash is king och jag ser fram emot att få tjäna lite egna pengar igen. 

till hösten ska jag ju plugga, och idag är sista ansökningsdagen till eslövs folkhögskola. Det är ju där jag vill komma in. Jag hoppas på besked snart, och att det är bra besked!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar