fredag 18 april 2014


Massor med random frågor
känns som vi behöver nåt annorlunda här på bloggen, så here we go
en lista med massor med konstiga frågor med ärliga svar.
tryck bara på "läs hela inlägget här"


Har du pojkvän/flickvän? - nej :)
Har du haft pojkvän/flickvän 2014? - nej
Har du hånglat med någon 2014? - det har jag.
Har du kramat någon 2014? - såklart!
Har du hatat någon 2014? - hata gör jag inte.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2013? - ja :)
Är du kär nu? - nej, men jag är intresserad av någon.
I vem? - nä, det passar inte sig att skriva här.
Kan du vissla? - jag är grym på och vissla.
Äger du mer än 5 par string? - japp :)
Äger du mer än 10 par string? - ja det med.
Äger du en mascara? - ja
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter?-  2 foundations & tre puder.
Är du en fjortis? nä.
Är du emo? - "skärtorsdag" haha, nä :)
Är du brat? - inte det heller!
Gillar du vältränade killar? - det gör jag!
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - nja, det brys på. kroppen är inte det viktigaste.
Gillar du nörd-killar som pluggar? - det är ju bra att dom pluggar, men det får inte ta över.
Tänder du på tjejer ? - nä.
Är du bisexuell? - hetro.
Har du över 10 bhar? - haha, nä jag har bh brist som vanligt.
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - nej, inte om ni menar känslor & kärlek.
Kan du köra skoter? - haha aldrig provat!
Är du brunett? - naturligt är jag det, men justnu färgat rött.
Är du blond? - har varit det!
Har du haft svart hår/har du just nu? har haft det också :)
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - haha, har inte provat och tänker faktiskt inte göra.

HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder ? -  ett par rosa string.
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - han var född 85 :)
Har du sugit av någon? - ja
Har du runkat av någon? - ja
Vet du vad oral/anal sex är? - ja

SENASTE
Vem fick du sms av senast? - Elin
Vem skickade du sms till senast? - Elin
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem hånglade du med senast ? - Hampus
Vem pussade du senast? - Tim
Vem kramade du senast? Mor min
Vad drack du senast? - en energidricka

Vem var din senaste kk? - Cristopher.
När däckade du sist? - av alkohol ? monicas 50års fest.
Är du allergisk mot någoting? - japp.
Är du sexmonster? - nja, varit dåligt på den fronten haha.
Pinsamma frågor för dig nu? haha nej.

Namn: Emma
- Smeknamn: Emsi, olsson.
- Födelseplats: trelleborg :)
- Ögonfärg: blåa.
- Hårfärg: rött.
- Längd: 1.63.
- Skostorlek: mellan 40 - 42, beror lite på.
- Vikt: lite sådär lagom tjuck ;)
- Höger- eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: vågen
- Skor som du bar idag: mina blåa tygskor.
- Rädsla: smärta, förlora det jag älskar, hundar.
- Målsättning: komma in på skolan i eslöv.
- De första du tänkte när du vakna imorse? - minns faktiskt inte!
- När somnade du: runt 1 ? tror jag.
- Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola :)
- McDonalds, Max eller Frasse: mcdonalds
- Singel- eller dubbeldejt: det bryrs lite på!
- Adidas eller Nike: båda ? är det ett okej svar haha ?
- Choklad eller vanilj: Choklad, i alla lägen.
- Svär du : jo, det händer.
- Sjunger du: hahaha, hela tiden. det låter förjävligt men jag kan inte hjälpa det.
- Duschar du varje dag: nej
- Röker du: nej.
- Tror du att du någonsin varit kär: ja, en gång.
- Gillar du skolan: inga bra erfarneheter av skolan.
- Tror du på dej själv: absolut!
- Blir du åksjuk: alldeles för ofta tyvärr
- Tycker du att du är hälsosam: jag har hamnat i en svaka, men ja.
- Gillar du åska: bryr mig inte jätte mycket.
- Spelar du något instrument: nej.

Har du under den senaste månaden
- Druckit alkohol: ja
- Rökt: nej
- träffat nån sexuellt : ja
- Shoppat: nej! eller jo. fan..
- Ätit sushi: nä, inte gott.
- Stått på scen: nej tack gud.
- Blivit dumpad: man dumpar inte emma ;)
- Skejtat: haha nej.
- Färgat håret: faktiskt :)

Har du någonsin..
- Däckat eller varit jättefull: yeap.
- Blivit upptäckt under "akten": inte så dom sett oss, men hört :)
- Blivit kallad hora: ja.

I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: när jag hittat den personen jag vill leva med föralltid.
- Namn på barn: jag gillar adam & isabella justnu.
- Ditt drömbröllop: inga planer direkt än haha.
-Vad vill du bli när du blir vuxen : mamma & fru.
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: några få :)
- Antal CD skivor du äger: nästan inga.
- Antal piercings: öronen, töjning i ena. ögonbrynet & navlen.
- Antal tatueringar: inga. men snart förhoppningsvis!
- Antal gånger har du varit med i tidningen: inte räknat :)
- Antal saker du ångrar: man ska egentligen inte ångra, men där finns väl en del.

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? : alldeles för ofta.
- Gnälla: haha ja.. stackars folk i min omgivning.
- Skrika: nej, inte min grej det där.
- Sova: varenda natt!
- Ha ångest: nej
- Skada dej själv med flit: nej :)
- Vilja dö: verkligen inte
- Drömma mardrömmar: aldrig
- Drömma sexdrömmar: var varannan natt.
- Ta droger: nej
- Försöka vara annorlunda : jag är mig själv.
- Klä dig i svart: ja, nåt plagg är väl oftast det.
- Gå till kyrkan: nej
- Gå i skolan: nej
- Röka: nej
- Ljuga: en vitlögn här och då är väl okej!
- Hata folk: tar för mycket energi.
- Lita på folk: inte ofta

När..
- Åt du senast: äter nötter justnu i skrivande stund!
- Läste du en bok senaste: oj, haha längesen.
- Köpte du något senast: för någon timme sedan.
- Svor du senast: minns inte.
- Sjöng du senast: precis. sanne kom in och bad mig sluta.. hehehe
- Klagade du senast: jag klagar jämt. dålig vana
- Är det sommarlov: går inte i skolan, har alltså inte sommarlov.

Vem..
- Saknar du: han & elinpelin.
- Vill du döda: ingen
- Rörde dej sexuellt sist : hampus
- Vill du slå : ingen
- Vill du kittla: ingen.
- kramade du sist: mamma
- Vill du prata med: elin, fortfarande mycket och prata om!
- Skrek du till sist: jag skriker inte så ofta.
- Vill du vara som: mig själv :)
- Sårade dej senast: Tim. antagligen vet han inte själv om det.
- Vill du bli galet full med: elin!!!
- Fick du sms från senast: elin där med.
- Ringde dig senast: mamma

Har du..
- För många vänner: jag har precis lagom.
- Förföljesemani: nej haha
- Tvångstankar: nä, haha. inte för många iaf ;)
- Någon annan psykisk sjukdom: nej.
- Skadat någon: inte medvetet.
- Färgat håret: ja
- Brutit några ben: nej
- Egen dator: ja, min älskade.
- Gjort bort dig rejält: ja haha.
- Bra självförtroende : jag är kund. enough said.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar