tisdag 1 april 2014


livet
jag älskar mitt liv. 
ibland är jag lite nere och tycker allt är skit, som alla andra.
men jag älskar mitt liv och kunde inte önska mig mer.
jag har världens bästa familj, som älskar mig. 
jag har världens bästa vän, som jag kan prata om allt med, som älskar mig och som aldrig skulle döma mig oavsett vad jag gör eller säger. som ställer upp alltid.
jag har en behovanställning och får alltså jobba ibland.
jag ska plugga till hösten, få mig en utbildning så småningom. jag har alltså planer för min framtid.
jag har två super fina kissar som är friska och glada. 
jag behöver aldrig gå hungrig, jag har tak över huvudet alltid.
jag tycker om någon som får mig att bli sådär pirrig och lycklig.
jag är överlag ganska frisk.

jag menar, vad mer finns där ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar