torsdag 6 mars 2014


6 mars, kväll
nu mår jag nästan sämre än vad jag gjorde i morse.
näsan är helt täppt, jag har huvudvärk och känner mig altmänt blä. 
mest för jag vet att detta innebär att jag inte kommer kunna träna som jag vill. jag vill verkligen till gymmet imorgon för cardio och biceps & rygg.  vi får väl se.. 

jag har iaf gjort något  stort idag. 
jag står mycket för " såra mig gör du bara en gång "  men idag gick jag vidare. Jag tog kontakt med någon som i höstas sårade mig,  jag har inte riktigt kunnat släppa personen. jag har glömt och gått vidare. Sen, till min stora förvåning, hörde jag av en annan vän idag också, som jag inte pratat med på säkert 6 månader. Kul! Vi träffades när jag dejta en kille i vellinge, så jag har nästan saknat honom lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar