lördag 1 mars 2014


29, februari 
kort sammanfattning
stan med min kära syster som äntligen kommit "hem".  vi åt lite frukost, shoppade, köpte med oss mat hem, samt lite cider på systemet!  på eftermiddagen körde vi ett lugnt pass på gymmet då jag kände mig lite krasslig  och på kvällen kom elin, krisse och johan hit på spelkväll. Inte haft så kul på riktigt länge, och jag har dom bästa vännerna man kan tänka sig!  tack kära ni.

1, mars 
det är mars äntligen. 
idag har jag bara handalt, spelat spel med mamma och sanne och nu ikväll sett melodifestivalen.  Älskade linus är i final, så nu är jag glad! 
natten till idag mådde jag såå dåligt, illamående så jag trodde allt jag ätit under dagen skulle komma upp. Skippade alltså gymmet, mår bättre men inte bestämt mig för om jag är tillräckligt bra för ett pass imorgon.  det får hänga lite i luften faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar