onsdag 26 mars 2014

26, mars
jag lever!  men det är knappt
halsen känns bättre idag, dock är jag super förkyld. näsan rinner hela tiden och  jag nyser hela tiden.  dock är jag glad att halsen är bättre och inte värre.
i förmiddags klockan 10 var jag på en intervju med rekryterare inför ett jobb som lokalvårdare. Vi var 15 stycken som samlades i ett rum för info, sen fick vi sätta oss utanför och komma in själva på en snabb intervju.  När jag var klar kändes det jätte bra. jag var nöjd.  Och bara någon timme senare ringde de och sa att de ville jag skulle komma på onsdag igen på en ny intervju. alltså klarade jag även denna gallring :D  jag vill verkligen ha detta jobb då det är ett jobb jag kan! 

ikväll ska jag bara packa då jag åker till eslöv imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar