måndag 17 mars 2014


17, mars 
då var det måndag igen.
jag har haft en aktiv förmiddag.  möte på nc klockan nio som vanligt, men innan dess var på jag hos min läkare och lämnade av ett prov jag tog hemma i helgen.  Efter nc cyklade jag till gymmet. biceps & rygg done for this week!  körde även intervaller på löpbandet. börjat med att öka hastigheten ganska rejält för att verkligen få upp flåset nån minut, för att sen sänka och efter nån minut öka igen. Det ger riktigt bra resultat. justnu kör jag på 6.5 när jag går & 10.0 när jag springer, och då är det 1 minut - 2 minuter.   När jag springer längre så har jag hastigheten på 8.5.

klockan 13 ska jag vara på nc igen för att träffa rekryterare, så nu ska jag äta upp min frukost så jag hinner i tid!   ikväll är det boule, och efter det ska jag se om min älskling funkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar