torsdag 20 februari 2014

Motgång
ja, idag har jag stött på min första motgång. min första tuffa dag.
30 minuters cross på gymmet kändes som flera timmar. det gjorde ont och jag ville bara ge upp och skita i det, jag kände mig så jäkla irriterad och trött på skiten.  Men såklart slutförde jag mina 30 minuter. Sen blev det 10 minuter på löpbandet sen cykla jag hem.
Hela dagen har varit tuff och jag har verkligen känt " nej nej nej" hela dagen. Haft ett otroligt godis sug också, så åt lite naturgodis innan. Dock bara nötter och sånt, alltså inget med yoghurt, dvs bara nyttigt. Men, jag har sagt lördag så även det känns som ett litet bakslag.

Men samtidigt känner jag aatt det är OKEJ att ha såna här dagar ibland.  Det måste få vara jobbigt ibland. Annars vet jag inte när det är lätt och kul. 
Imorgon ska jag nog känna på asfalten lite istället för cardio på gymmet.  Dock ska jag ändå dit och köra biceps & rygg. 

Imorgon är jag stark igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar