söndag 9 februari 2014

fight! 
fight for what you want and for who you wanna be. 
Varje dag kämpar jag. Varenda jäkla minut i mitt liv justnu. Men alla verkar tro att jag har det lätt.  Jag är duktig för att jag kämpar. Jag utesluter skitmat, godis, glass och läsk för att jag Kan göra det valet. För att jag inte vill se ut så här och för att jag Vill må bättre. 
Men bara för att jag gjort valen. tagit besluten, så betyder det inte att det är Lätt. Jag kämpar Varje dag. Jag tänker på vad jag stoppar i mig hela tiden. Jag vill stoppa i mig choklad, men jag Väljer att inte göra det. För att viljan att vara bättre än jag varit är Större än suget efter choklad.
Jag drar mig till gymmet fem dagar i veckan och sliter och svettas för att jag Vill bli i bättre form. Jag vill även ligga framför tvn hela dagarna, men Viljan att komma i form är starkare än suget att ligga framför soffan. 

Hela min livstil justnu handlar om Val jag gör.
Jag gör val varje dag som påverkar min framtid och den jag en dag Vill bli.
Det är fan inte lätt, men det är Värt det.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar